Uitnodiging webinar: een digitale Kerst?
Wat doet u dit jaar met Kerst? Dat vragen uw klanten zich af, maar u vast ook! Wij nodigen u graag uit om deel te nemen aan deze Webinar.
Tijdens de Webinar gaan we het hebben over de voordelen van digitaal. Digitale bestellingen om precies te zijn. Bespaar tijd, voorkom fouten, heb meer overzicht en informeer je klanten beter over hun bestelling. Deze Webinar is zeker interessant wanneer je zelf nog geen webshop hebt.
Waar moet u op letten bij het digitaliseren van uw assortiment? Wilt u vooruit kunnen werken met productielijsten van soepen, maaltijden, salades of andere specialiteiten? Lijkt een extra afhaalpunt u wat? Denkt u na over bestellingen bezorgen? Hoeveel klanten kunt u tegelijk kwijt in uw winkel? Hoe informeert u klanten over de aankomende Kerst? Wel of geen weegartikelen? Hoe voorkomt u dat je blijft zitten met bestellingen?
Bent u benieuwd naar de antwoorden? Meldt u dan snel aan! Geschikt voor alle (wel of geen eigen webshop) klanten van Postuma AGF.
Datum: donderdag 2 december 2021
Tijd: 13:00 uur t/m 14:00 uur
Waar: online via Microsoft Teams (geen aparte hardware of software nodig)
Aanmelden kan via deze link: https://www.midmid.nl/p/webinar-postuma-agf-een-digitale-kerst