Gezond snoepen

12-11-2021

Dat blijft een wederkerend thema. Vaak zijn het producten die je zo kunt zien. Een van de populairste die we kennen is de mandarijn, maar ook de banaan, de druiven, pruimen, appeltjes en peren en nog meer kun je tot deze groep producten rekenen. Wat is er mis mee om het zo eens als snoepgoed te presenteren?


Want snoepen mag, als het maar verstandig is. Dat snoepen wil iedereen wel horen, de pijn zit hem in het verstandig zijn. Een beetje balorig past beter bij mensen dan verstandig. Maar ja de term is er zo ingesleten in een heel aantal jaren dat deze gebruikt wordt. Mensen zijn nou eenmaal van nature geneigd graag dat te willen wat niet het aller verstandigst is.

Toch past een snoepgoed thema prima in deze tijd van het jaar. Ik ben benieuwd wie het best zo’n thema op kan zetten en extra verkoop genereert. Wie durft verslavend lekker of “gevaarlijk”, want je miste zo een vinger, want die eet je erbij op, te gebruiken in de aankondiging van uw actie?

Laat uzelf eens van uw beste kant zien en deel gerust uw ervaringen op dit gebied. We kunnen elkaar versterken als iets goed gaat. Wie durft?

Janatree

Afgelopen seizoen en met name in de Nadorcot tijd, hebben we kennis gemaakt met de producenten van de Marokkaanse mandarijnen onder het merk Janatree. Daar hebben we heel goede herinneringen aan over gehouden.

Gewoon omdat ze de mandarijnen zo optimaal mogelijk klaarmaken, mooie (ver)pakking, rechte pallets, kortom gewoon beste handel!

Vanaf gister hebben we ook de gewone Clementines van hun binnen en ook deze soort kan zich onderscheiden van de grote massa.

Deze producent zit in de Berkane regio in Marokko en we kunnen met grote regelmaat beschikken over de producten die ze expoteren en daar zijn we blij mee. Een goed en degelijk merk, dat zal vast en zeker u aanspreken. Vraag daarom uw verkoper om u op de hoogte te houden van beschikbaarheid en binnenkomsten. Dan wensen we u een succesvolle verkoop toe van deze mooie handel!