Maaltijdmixen uit eigen snijderij

06-06-2020

De consument wil gemak en gezond. Dit zie je heel goed terug in de trend in maaltijdpakketten. We willen gezond en puur eten, maar veel, met name jonge mensen hebben niet meer de tijd, zin en kennis om zelf allerlei creatieve recepten te bedenken. Het is niet bepaald sinds gisteren dat er steeds beperktere kennis in het huishouden is op het gebied van koken.

Knorr speelt hier, met hun wereldgerechten, al heel lang op in door een kartonnen doos met een paar zakjes poeder te verkopen als maaltijd. Een mooie fullcolour foto van lasagne op de doos met daarbij de tekst ‘zelf toevoegen’, op de achterkant nog even het recept en ineens ziet de consument die kartonnen doos met poeder als een heerlijke verse en makkelijke lasagne. Kind kan de was doen.

Om ook op deze steeds groter wordende trend in te spelen en het de consument nog makkelijker te maken hebben we 4 gesneden groentemixen ontwikkeld of misschien wel beter gezegd, maaltijdmixen. Want op het etiket van de groentemix staat ook de afbeelding van de maaltijd met daarbij hetgeen jezelf moet toevoegen en het eenvoudig te bereiden recept. Bij deze mixen hebben we tevens telkens een tweede alternatief geplaatst. Met deze 4 nieuwe groentemixen verkoop je dus  eigenlijk 8 verschillende maaltijden.

Maak het uzelf en de klant gemakkelijk en start ook met dit nieuwe en unieke maaltijdconcept.