Doseren en doceren
Dat is wat onze regering doet. We worden gedoseerd weer wat vrijer gelaten en dat maakt veel mensen blij. Met name de jeugd is eerst aan de beurt, weer terug naar school. Dat betekent concreet iets voor alle AGF-ondernemers. In de eerste plaats ontstaat er weer meer structuur in de maatschappij.
Het moment van boodschappen doen wordt voor een deel bepaald door ouders die hun kind zelf brengen of halen. Daarnaast is het in huis hebben van iets lekkers tussendoor nog meer noodzakelijk, want de kindjes nemen ook weer wat mee naar school.
Belangrijk? Ja! Want u moet weten hoe en waar de door u verkochte producten worden geconsumeerd.
Juist dan kunt u intunen op dat wat u aanbiedt, want het lijkt er vaak op dat men datgene koopt wat u aanbied. Als u aanbiedt wat ze eigenlijk niet kopen willen, wat doet een consument dan? Met een beetje geluk spreken ze u aan en vragen of dit of dat ook anders kan. Op dat moment doet u nog mee in het spel van vraag en aanbod. Maar als een consument denkt van oh, dat is me te veel, te groot, te klein of noem maar op en ze lopen door dan heeft u een kans verspeeld.
Dus zo kunt u uzelf doceren te doseren en dat betekent niet alleen maar minder, maar ook wel eens meer.