Kerstshow
Met een programma dat gericht was op ontmoeten, kennismaken en inspireren hebben wij er afgelopen dinsdag met onze kerstshow een gezellig feestje van gemaakt voor de AGF-detailhandelaren.
Hoewel het vroeger gebruikelijk was om als groothandel een kerstshow te organiseren, zijn er nog maar weinig die dat doen. Ook voor ons was het twee jaar geleden dat wij een kerstshow hielden. Nu de nieuwbouw meer ruimte biedt, wilden wij deze traditie weer voortzetten. De kerstshow trok dan ook veel bezoekers vanuit heel Nederland en België waar wij sinds dit jaar ook actief zijn. Veel bezoekers zijn klant van ons. Daarnaast waren er trouwe klanten van Apotheker AGF, de Groningse groothandel die wij binnenkort overnemen. Zij kwamen een kijkje nemen en kennismaken met hun nieuwe leverancier. Supporters en fans van de finalisten Groentespecialist 2019 zorgden voor nog meer drukte op de kerstshow.
Er was een warm onthaal met allerlei soorten eten en drinken waardoor de bezoekers die een dag werken achter de rug hadden even konden bijkomen. Aangesterkt liepen bezoekers vervolgens rond in ons nieuwe bedrijfspand en distributiecentrum. Terwijl logistieke medewerkers nog druk de orders afwerkten, slenterden de bezoekers langs uitstallingen en proeverijen het feestelijke en luxe assortiment om hun kerstbestellingen op te nemen. Met de kersttop 10 actieproducten die wij hebben geselecteerd kunnen de ondernemers hun voordeel doen. Naar verwachting zijn dat de hardlopers.
Het hoogtepunt van de avond betrof de verkiezing Groentespecialist 2019 die dit jaar voor het eerst gehouden werd. De quiz is gebaseerd op de Willie Wortel-app die wij ontwikkeld hebben en binnen ADN verder wordt gepromoot. Het is niet alleen belangrijk om je met producten te onderscheiden als AGF-specialist, deskundigheid op de werkvloer is minstens zo belangrijk.
Het zo snel mogelijk beantwoorden van 25 pittige vragen, die allemaal al eens voorbijgekomen waren in de app, leverde de winnaars op in de beide categorieën. Zij gingen met een grote banner en mooie prijzen naar huis, een grote bos bloemen, een all inclusive arrangement op een privéboot tijdens Sail Amsterdam en een waardebon voor een etentje. Alle deelnemers kregen een oorkonde die in de winkel of de marktkraam tentoongesteld kan worden.