Avocado campagne

06-07-2018

Nature’s Pride heeft de avocado campagne ”Ja ik wil” opgezet. Avocado’s zijn populair, hoog tijd om de avocado persoonlijk te leren kennen. Dat was de gedachte van Nature’s Pride om de avocado-campagne ‘Ja, ik wil’ voor het EAT ME merk te ontwikkelen. Want hoewel de avocado’s populair zijn, koopt slechts 31%* van de Nederlandse huishoudens avocado. En de vrucht is juist zo veelzijdig en gezond. Van week 26 t/m 29 zet Nature’s Pride dan ook vol in op avocado, zodat nog meer consumenten avocado gaan proberen.

Met de ‘Ja, ik wil’-communicatiecampagne willen we met name de consument benaderen, bij wie avocado’s niet of slechts sporadisch op het boodschappenlijstje staan.

Tijdens de actieperiode kan de consument een gratis gepersonaliseerd e-book downloaden, link staat op de sticker op de avocado, met achtergrondinformatie, inspiratie en recepten; alles over avocado. Daarnaast worden er diverse communicatiemiddelen ingezet om de campagne te ondersteunen. Zo wordt er gebruik gemaakt van de inzet van influencers, social media en online advertising. Op deze manier hopen wij meer consumenten avocadofan te maken.