Paasweek

23-03-2018

Heeft u de trends voor dit jaar al ontdekt? De meubel- en vooral de accessoire-industrie en in navolging daarvan, de mode-, dames- en culinaire bladen zijn er druk mee. Opvallend is dat er weinig uitlatingen van de AGF-specialisten in staan. Daar zal plaatselijk best wel eens verschil in zitten, maar de vraag rijst wel: hoe doet u dat eigenlijk?

Het lijkt soms een beetje passief … Of het moet zo zijn dat u echt kijkt wat er deze dagen actueel is en dat u heel snel wilt kunnen schakelen en wilt kunnen inspelen op de vraag van het moment. Schijnt de zon, dan aardbeien. Sneeuwt het, dan iets anders. Zakken de asperges qua prijs, dan actie! Blijven ze duur, dan niet! Is er iets wat lekker aantrekkelijk en goedkoop is, dan knallen!

Eigenlijk maakt het allemaal niet zo heel veel uit, maar als het ontstaat omdat u passief bent, dan klopt er iets niet. Kies bewust en bepaal uw verkoopstrategie op tijd. Dat is de beste manier om uw klant te overtuigen en tevreden te stellen. Om “loslopende” klanten binnen te trekken en uw klantenkring zo mogelijk uit te breiden.

We wensen u fijne Paasdagen toe en hopen dat u deze kunt beleven op een door u gekozen manier.