Lente!
Soms voel je het al, de lente begint, maar soms ook niet. Dit weekend is het weer koud, maar wel zonnig. Hoe reageert de consument op al die weersinvloeden? Is dat voorspelbaar of juist niet? Hoe ga je daar mee om?
Allemaal vragen waar de echte AGF-specialist mee te maken heeft en waar hij of zij over na moet denken. Het mag wel duidelijk zijn, dat je voor een goede verkoop de juiste snaar moet weten te raken bij uw klant en nog meer bij de passant. Dat geldt ook voor uw andere middelen die u gebruikt om uw waren aan te prijzen: folders, advertenties en niet te vergeten de modernste trend, social-media. Deze laatste geeft net als uw buiten uitstalling u de meeste gelegenheid om snel uw klant te bereiken. Als het ’s morgens regent en in de middag de zon schijnt, kunt u uw uitstalling en uw berichten in no-time aanpassen aan de omstandigheden. Ik zeg, maak daar zo optimaal mogelijk gebruik van.
De producten die u nodig heeft voor iedere vorm van verkoop zijn beschikbaar. Van aardbeien tot (de laatste) boerenkool en spruiten en van ananassen tot aardappelen. Wees alert op de sfeer en stemming buiten en laat dat ook merken aan uw klanten.