Week zonder vlees….

09-03-2018

De afgelopen week was de week zonder vlees! Tja, dat is niet zo mooi kunt u denken, ik houd er juist zo van, maar heeft u wel in de gaten dat, of je nu wel of niet mee doet, dit eigenlijk een volle week sluikreclame is voor uw zaak? Geen vlees betekent niet alleen maar vleesvervangers of het zogenaamde vegetarische vlees eten of kopen/verkopen, maar het is eigenlijk een lang betoog voor alle producten die wij met z’n allen verkopen. Eet je voldoende verse groente en fruit, dan is vlees eigenlijk overbodig. Dat is een geweldig statement!

Ik denk dat u vanaf heden wekelijks wel ergens moet laten doorschijnen of noemen in al uw promotie uitingen, dat met uw en onze producten het leven er alleen maar beter op wordt. Of dat nu op een krijtbord is of in uw advertentie, op Facebook of Twitter of in het verkoop gesprek met uw klant,  Beter voor de persoon, beter voor de wereld. (Beter voor uw zaak, beter voor uw beurs en beter voor uw toekomst!!!)

Tjonge, wat kan het toch mooi zijn. Zonder groente en fruit lekker of gezond te noemen, stilzwijgend reclame voor onze AGF-speciaalzaken!

Succes deze week.