Nieuwe handel
Er gaat geen week voorbij of er doet zich wel een verandering of toevoeging in het toch al zo brede AGF-assortiment voor. De ene keer is dat een succes product, een andere keer is het leuk voor erbij en een derde keer is het één keer en niet weer. Ondanks dat het toch gewoon leuk is om met nieuwe, vernieuwende en nieuwe oogst producten bezig te zijn.
Onafhankelijk van het wel of niet slagen ligt er heel vaak een langdurig proces aan ten grondslag van veredelen, produceren, kweken, plantkundig onderzoek, onderzoek in de markt enzovoort. Voor nieuwe oogst gelden de criteria: lekker genoeg, mooi genoeg, juiste tijdsplanning, duur transport, de juiste mensen om het te oogsten en nog meer. Daarna komen wij met onze al dan niet terechte kritieken, die al dan niet positief zijn, want kritiek kan inderdaad ook positief zijn.
Maar wat is het leuk om iets anders te laten zien! Daar zijn we toch ook een beetje vakidioten voor! Om een klant te verrassen met iets nieuws of iets waarvan weer nieuwe oogst wordt aangevoerd. Succes kun je dan soms niet afmeten aan omzet, maar wel aan een blije klant. Hoe belangrijk!