header
divider

Week 18, 2018

Koningsdag, 27 april
Hemelvaart, 9 mei
Moederdag, 13 mei
VEG., 20 & 21 juni

Vakantieweek

Scholen zijn vrij, mei-vakantie, oranje-week, wat moet je er mee? Veranderend consumptiegedrag, zoals dat in dit soort weken aan de orde is, biedt volop mogelijkheden! Als je er maar op inspeelt.
We zitten begin mei, dat betekend AARDBEIEN EN ASPERGE TIJD! Dat betekent je klant VERLEIDEN met smaak, uitstraling, uitstalling en activiteiten rondom je winkel of marktkraam of hoe je je verkoop ook maar doet! Asperges schillen, proeverijen, ananas, mango, er is bijna teveel om op te noemen om spektakel in uw zaak of kraam te krijgen met producten die momenteel volop beschikbaar zijn!
Behoefte aan meer inspiratie? Vraag uw verkoper om advies en een serie producten om het één en ander te bewerkstelligen!
Succes deze week!

fijnemeivakantie
gelelijn

Compliment van de week

Moet je eens kijken naar deze presentatie!! Overheerlijke producten in goedgevulde bakken! Alles netjes en strak naast elkaar. Hier worden wij en onze consumenten blij van! Onze complimenten gaan deze week naar Huver groente & fruit te Emmeloord!

IMG_0419
IMG_0416
gelelijn

Jongste groenteboer van Nederland

Gedreven en vol passie moet je zijn om op 17 jarige leeftijd je eigen kraam te hebben en dat vinden wij natuurlijk een hele prestatie! Wij wensen Lennard van Helden heel veel succes!

Lennard van Helden
gelelijn

Privacy

Een onderwerp waar we allemaal de afgelopen periode veel mee geconfronteerd zijn. Te beginnen natuurlijk met de nieuwe wetgeving Autoriteit Persoonsgegevens. Deze wet gaat 25 mei 2018 in. Een hele verandering. Alle organisaties moeten kunnen bewijzen dat ze toestemming hebben gekregen voor het delen van persoonsgegevens en tevens moet het net zo makkelijk zijn dit in te trekken.
Daarnaast hebben we natuurlijk het referendum gehad, gelijktijdig met de gemeenteraadsverkiezingen, welke ook weer op privacy gericht was (wet op inlichtingen- en veiligheidsdiensten). Met als klap op de vuurpijl de privacy schending bij Facebook.
50 miljoen gebruikersgegevens van over de hele wereld lagen op straat. In het kort was het mogelijk dat een andere bedrijf grote hoeveelheden data via een app kon verzamelen. Met deze data werden uiteindelijk mensen beïnvloed. Echter gebeurd dit steeds meer en meer. Even op internet zoeken naar een Ipad en je komt de hele tijd op andere, niet gerelateerde websites, van alles tegen over die Ipad. Het gaat nog verder. Whatsappen doen we allemaal en dat bedrijf is ook weer van Facebook net als Instagram. Facebook heeft zelfs geprobeerd (in Amerika) inzicht te krijgen in medische dossiers. Ze checken daarnaast via een app je belgeschiedenis, kijken naar je surfgedrag en werken aan technieken om aan de vlekjes op foto’s te kunnen zien of twee foto’s door dezelfde camera zijn gemaakt. Naast deze zijn er nog tal van dingen te benoemen.
Er zijn diverse TV programma’s welke hebben opgeroepen om te stoppen met Facebook.
Ik begrijp best dat er discussie over is, maar door alleen de negatieve voorbeelden te benoemen maakt een bedrijf wel erg negatief. De positieve kanten van Facebook zijn zeker wel te benoemen. Die zien we allemaal in, alleen al kijkend naar hoeveel mensen er gebruik van maken. Zakelijk gezien biedt het ons ook zoveel voordelen… en dan heb ik het nog geen eens over de mogelijkheden tot adverteren. Oneindig! En hoe kunnen ze dit zo gedetailleerd bieden? Juist, door de data die ze elders hebben vergaard. Laten we er gebruik van maken. Ook wij AGF’ers hebben hierdoor nog makkelijker de kans om je consument te bereiken, want zeg nou zelf…nergens anders is je doelgroep zo actief en zo specifiek te bereiken.

Overdenkertje:
Wie niets te verbergen heeft, hoeft ook niets te vrezen.

Omzetindex:
Met redelijk weer in het vooruitzicht en de vakanties voor de boeg zetten we in op 110 punten!

Security concept: Privacy on digital background
gelelijn

Prijsvergelijking

Deze prijsvergelijking is bedoeld om inzicht te geven in de prijzen van de supermarkt
Prijsvergelijking week 18
gelelijn
divider

Blijf altijd op de hoogte via social media!

facebook twitter
footer